Tvoje tvář má známý hlas

Přečetla jsem si několik komentářů na tuto reality show. Díly jsou předtočené a nejedná se o živé vysílání, nicméně živé výkony účinkujících to nijak nesnižuje. Český národ opět zabodoval. Když jsem komentáře četla, musela jsem se smát. Lidé, kteří jsou schopni sledovat reality show z vily, kde se producíruje několik exhibicionistů, stejně jako děs Hotel  Paradise a podobné se snaží kritizovat. Neříkám, že by tato soutěž byla výkvětem, ale rozhodně je pro mne objevem roku. Nelze jí totiž upřít snahu a originalitu, stejně jako neuvěřitelné výkony VŠECH  protagonistů.

První kdo mě překvapil, byl Ondřej Sokol. Byl pohotový, nevtíravý a poměrně vtipný. Ráda jsem ho poznala i z této stránky. Zaujala mě i porota. Jakub Kohák ukázal, že kromě humoru a mírného šílenství je i inteligentní a pokud se jedná o hodnocení, většinou jsem s ním musela souhlasit, i když to sem tam obalil děsivými komentáři. Ale o to to bylo živější. Janek Ledecký jako odborník na slovo vzatý mě někdy svým hodnocením zaskočil, ale u soutěže, která je odkázána na subjektivní dojmy jednotlivců se nedá čekat, že se shodneme všichni. Jak porota, tak diváci.

A teď bych se chtěla vrátit k jednotlivým „hráčům“ (pořadí vybírám náhodně)

Že Ivanka umí zpívat vím dávno a že je skvělá herečka o tom není pochyb. Tady ale ukázala svou komediální stránku a notnou dávku recese a ochoty udělat si legraci i sama ze sebe. Každé její vystoupení bylo pro mne zjevením. Něco jí sedlo víc, něco méně. Ale poslední předfinálové vystoupení v těle Věry Bílé bylo jen třešničkou na dortu jejímu umu. Její hlasové kvality jsem měla čest poznat na divadle, ale tady, kde střídala polohy hlasu neřkuli pohlaví, to byla opravdu osoba nepřehlédnutelná. Finálové vystoupení nemělo chybu a sedlo Ivaně Chýlkové neuvěřitelně. Hlavně sexy boty nešly přehlédnout.

Pan Mišík mi před tímto pořadem nijak neutkvěl v paměti. Musím přihlédnout k tomu, že je mu 19 let a tak má ještě hodně co pilovat. Nicméně sebevědomí mu nechybí. Nemyslím si ale, že jen sebevědomí stačí ke kvalitě.  Byla vystoupení, která překvapila- jako například  jeho let na kouli.  A musím uznat že ženy dělal úžasně.

Pan Rychlý se pro mne stal morálním vítězem soutěže. I když se nedostal do finále, musím obdivovat jeho kreativitu. A zvláště v cizojazyčných písních hluboce smekám. Mám totiž stejný problém jako pan Rychlý. Ovládám nejvýš češtinu, polštinu a slovenštinu. To co pan Rychlý dokázal je opravdu úctyhodné. Perfekcionalismus, píle, a pokora byla vidět v každém vystoupení.  V jeho podání jsem neměla nikdy pocit, že by nějak snižovat „originál“ nebo ho parodoval. Asi nejvíc a nejsrdcověji to bylo v případě paní Hegerové, kterou mám velmi ráda a velmi si jí vážím. Pan Rychlý je úžasný herec který dokázal mimikou, gesty…zkrátka vším vystihnout podstatu předlohy. A i když hlasové kvality nestačili na pana Bocelliho, rozhodně jsem ho v něm úplně viděla. V ostatních číslech ale prokázal velmi, velmi slušný hlas. Když si uvědomíme, že není zpěvákem, musím opět smeknout. Profesionální přístup tohoto herce by měl být mustrem pro všechny. Nenechával nic náhodě a propracovával své zadání do nejmenších detailů.

Která proměna se vám líbila nejvíc?

Petr Rychlý jako Hana Hegerová 803

Iva Pazderková má hlas i herecký talent. K tomu přidejte komediální nadání a je z toho super kombinace pro takový pořad. Rozhodně ukázala, že není žádná „blbá blondýna“. Její Pink patřila k vrcholům a ukázal i fyzickou kondičku. Myslím, že oko nezůstalo suché.

úžasná po všech stránkách. Každé vystoupení bylo zážitkem. Disponuje hlasem, pohybem a vším co patří ke světově uznávané kvalitě muzikálové zpěvačky. Nepochybuji že by uspěla kdekoliv na světě.

Můj názor je čistě soukromý, ale pan Vondráček toho moc neukázal. Přišel mi jako namachrovaný frajírek, ale jak došlo na výkon, neoslnil mě. Žádné jeho vystoupení mi vlastně ani neutkvělo v paměti.

Neuvěřitelný živel. Pěvecky, herecky a pohybově rozhodně na takové úrovni, že mě dostala každým svým vystoupením. Uzpívat a udýchat číslo „Maska“ - to byl opravdu výkon.

Přiznám se, že nejsem jeho fanouškem. Ale jeho číslo Lindemanna (Rammstein) bylo opravdu dokonalé a sedlo mu až neuvěřitelně. Jinak mě ale jeho hlas nepřesvědčoval. Čísla zachraňovali spíše maskéři a choreografové. Rozhodně k mým oblíbencům soutěže nepatřil. Snahu mu ale nelze upřít v žádném případě a nechci ji ani snižovat. Úmyslně nechávám komentář, který jsem psala před finálem.  Finálové číslo muselo poupravit svůj názor. Nejen že mu neskutečně písnička sedla, ale i to jak mluvil, jak poděkoval maskérům a ostatním, co se podíleli na úspěchu pořadu. Asi jsem tam najednou viděla tu část jeho osobnosti, co mi nějak unikala. A jsem za to ráda.

Po finále musím zopakovat to, co tam několikrát padlo. Neprohrál nikdo a měli bychom to všichni brát jako ZÁBAVNÝ pořad a nikoliv klasickou soutěž. Nejsem jistě sama, kdo si myslí, že vyhráli všichni. Každý měl nějaké číslo, které se dotklo jedné ze strun jednoho každého z nás. Přesvědčili mě o tom i reakce českých zpěváků, kteří na vystoupení  soutěžících reagovali. Snad jedinou výjimkou byla paní Věra Bílá. Ale to odmítám komentovat. Nemohu si vážit člověka, který se bere natolik vážně, že se hodlá pro hloupost soudit a vytřískat z toho peníze. Co se mi na soutěži moc líbilo, že jsem opravdu měla pocit, že jde o skvělou partu, co si nehází klacky pod nohy a má radost i z úspěchu druhých. Něco, co se v soutěžích a bizzu už vůbec nevidí. Před každým z nich smekám.

Tvoje tvář má známý hlas

absolutní vítěz první řady: Hana Holišová

… je česká verze pěvecké reality show založené na formátu španělského pořadu pod názvem Your Face Sounds Familiar. Televizní show se začala vysílat od 26. března 2016 na TV Nova. Moderátorem byl Ondřej Sokol a v porotě usedli Jakub Kohák, Janek Ledecký, Jitka Čvančarová; a každý týden se k nim přidal jeden speciální host. První řada se vysílala na jaře 2016. V průběhu soutěže Nova oznámila, že chystá 2. řadu, kterou odvysílá na podzim roku 2016.

Pořadu se zúčastní celkem 8 soutěžních osobností, které se za pomoci maskérů, kostymérů, stylistů a učitelů zpěvu, tance a herectví každý týden přemění v české i zahraniční pěvecké legendy

Stálou tříčlennou porotu tvoří Jakub Kohák, Janek Ledecký a Jitka Čvančarová. V každém díle zasedá ještě jeden speciální porotce.

Speciální porotci